Gazduire Web – sfaturi utile

Este acel sistem pentru a stoca informatii, imagini, video, sau orice continut accesibil prin intermediul web. Este o analogie a „cazarii sau cazarii in hoteluri sau camere” in care se ocupa un anumit loc, in acest caz analogia de gazduire web sau gazduire de pagini web, se refera la locul ocupat de o pagina web, site web, sistem, e-mail, fisiere, pe Internet sau mai precis pe un server, care gazduieste de obicei mai multe aplicatii sau pagini web.

Companiile care ofera spatiu de server clientilor lor sunt adesea mentionate de termenul de gazda web.

Web hosting, in timp ce nu neaparat un serviciu, a devenit o afacere profitabila pentru companiile de internet din intreaga lume.

Gazduirea este un spatiu pe un server in care toate informatiile site-ului dumneavoastra vor fi stocate si vor fi active timp de un an. Acesta poate fi definit ca „un loc pentru site-ul sau e-mailurile dvs.”, desi aceasta definitie simplifica conceptual faptul ca gazduirea web este de fapt spatiu pe Internet pentru aproape orice tip de informatii, fie ca este vorba de fisiere, sisteme, e-mailuri, videoclipuri etc.

Tipuri de gazduire web pe Internet

In functie de nevoile specifice ale unui utilizator, exista diferite tipuri de gazduire web printre care utilizatorul trebuie sa aleaga optiunea in functie de nevoile sale. Printre principalele tipuri de gazduire web se numara:

Gazduire gratuita

Gazduirea gratuita este extrem de limitata in comparatie cu gazduirea platita. Aceste servicii adauga, in general, publicitate pe site-uri, pe langa faptul ca au resurse foarte limitate (spatiu pe disc, trafic de date, utilizarea procesorului etc.).

Cazare prin donatie

Acest tip de gazduire prin donatie are cateva caracteristici importante de numit, deoarece este o noua metoda de implementare, deoarece este mai buna decat gazduirea gratuita, aceasta inseamna ca are beneficiile unei gazduiri platite, dar creata pentru a fi mentinuta de utilizatorii comunitatii, care utilizeaza serviciul, acestea sunt sprijinite in mod corespunzator si nu au publicitate pe site-urile lor sau proiecte de dezvoltare.

Gazduire partajata

In acest tip de serviciu, clientii de pe mai multe site-uri sunt gazduite pe acelasi server, datorita configuratiei programului de server web. Este o alternativa foarte buna pentru clientii mici si mijlocii, este un serviciu economic datorita reducerii costurilor, deoarece atunci cand partajati un server cu sute sau milioane de oameni sau utilizatori, costul este redus drastic pentru fiecare si are performante bune.

Printre dezavantajele acestui tip de gazduire web, trebuie sa mentionam mai presus de toate faptul ca partajarea resurselor hardware ale unui server intre sute sau mii de utilizatori scade semnificativ performanta acestuia.

De asemenea, este foarte frecvent ca esecurile cauzate de un utilizator sa aiba un impact asupra altora, astfel incat administratorul serverului trebuie sa fie extrem de precaut atunci cand atribuie permisiuni de executare si scriere utilizatorilor. Pe scurt, dezavantajele sunt: scaderea resurselor serverului, viteza, performanta, securitatea si stabilitatea. Iata prin ce ne diferentiem!

Gazduirea imaginilor

Acest tip de gazduire este oferit pentru a salva imagini pe Internet, majoritatea acestor servicii sunt gratuite, iar paginile folosesc publicitatea plasata pe pagina dvs., atunci cand incarcati imaginea.

Importanta unui site web bun

Oamenii cauta pe internet afaceri, produse, servicii etc. Zilele in care se baza pe cartile de telefon au trecut de mult. Daca cineva are nevoie sa gaseasca informatii, cel mai probabil ca apeleaza la internet pentru a le gasi. Cand cauta ceva pe care il oferiti sau in mod special pentru afacerea dvs., doriti sa va prezentati – si nu doar sa va prezentati – ci sa va prezentati si sa arati bine.

Sa arati bine este important, deoarece site-ul tau este adesea prima impresie pe care o oferi clientilor potentiali. Daca v-au gasit printr-o cautare sau printr-un link pe care le-a dat un prieten, site-ul dvs. va fi primul punct de contact cu ei. Inainte ca ei sa va vada magazinul sau sa vorbeasca cu personalul dvs., va vor vedea site-ul. Vrei ca prima impresie sa fie una buna.

Vitrina si showroom-ul tau arata bine, nu? De ce arata bine? Pentru ca stii ca clientii le vor vedea si isi vor forma o opinie despre afacere pe baza lor (pe langa factori precum serviciul clienti, calitate, pret etc. desigur). Ganditi-va la site-ul dvs. web ca la vitrina si showroom-ul dvs. digital. Oamenii se uita la asta si isi formeaza o parere despre afacere pe baza ei. Asa ca fa-l sa arate bine!

Un site web de calitate este curat, bine organizat, usor de navigat, clar/concis, modern (din punct de vedere al stilului si al aspectului), functional, de marca si motiveaza vizitatorul sa faca afaceri cu tine. Informatii precum orele de functionare, locatia si informatiile de contact ar trebui sa fie extrem de usor de gasit. Daca aveti profiluri de retele sociale, butoanele legate de aceste profiluri ar trebui sa fie prezente. Oamenii doresc o solutie rapida la problema lor sau un raspuns rapid la intrebarea lor.

Un site web de calitate arata bine in toate browserele. Ar trebui sa testati site-ul web pentru a va asigura ca arata corect si ca functioneaza corect in toate browserele.