4 motive pentru care e bine sa ai un chat live

4 motive pentru care e bine sa ai un chat live

4 motive pentru care e bine sa ai un chat live

In momentul in care oferi cele mai bune servicii de relatii cu clientii este recomandat sa iei in calcul si faptul ca chatul live este foarte important. Iata mai multe motive pentru care sa il iei in calcul.

1) Economiseste timp clientilor – Traind intr-o lume a multitasking-ului, clientii sunt pur si simplu mai susceptibili sa ajunga prin chat live, deoarece inseamna ca pot face alte lucruri. Unul dintre avantajele chat-ului live este ca clientii nu sunt legati de un apel telefonic sau nu stau in asteptare pentru ca un agent sa apara. Oferirea chat-ului live inseamna ca mai multi clienti – unii care poate nu au contactat altfel din mai multe motive compania – va vor contacta mai des ca niciodata.

2) Permite raspunsuri mai bune – intr-o conversatie telefonica, un agent este pus la fata locului si trebuie sa raspunda cu ceea ce poate sau nu este raspunsul corect. Cu chat-ul live, conversatia este inca in timp real, dar agentul are mai mult timp pentru a gandi si a crea un raspuns profesionist. Un alt bonus al chatului este ca agentii pot face legatura cu usurinta la optiunile de autoservire ale clientilor, cum ar fi articolele bazei de cunostinte si continutul aplicabil clientilor si sa ia raspunsuri la nivelul urmator.

3) Faciliteaza rezolvarea unor probleme mai complexe – cu totii am avut o conversatie in care am fost solicitati la telefon pentru a descrie un scenariu sau o situatie. Nu i-ar fi fost de folos o imagine in schimb? Cu chat-ul live, partajarea fisierelor si atasamentelor chiar in fereastra de chat poate ajuta conversatia si poate ajuta la rezolvarea rapida a problemelor clientilor. De asemenea, ajuta la pastrarea tuturor activelor asociate conversatiei intr-un singur loc.

4) Poate fi un singur birou pentru toate conversatiile cu clientii – chat-ul live poate incepe simplu, dar se poate transforma in multe conversatii diferite. Un client trebuie sa plece brusc? Transformati cu usurinta chatul intr-un bilet de e-mail si continuati dialogul. Sau poate un client vrea sa reproduca eroarea pentru tine?

Solutii complexe de servicii vizuale pentru clienti, precum conversatia video sau partajarea ecranului pot fi lansate direct de la chat-ul clientilor. In plus, chatul live poate sustine si conversatiile audio, astfel incat clientii nu trebuie sa incheie chatul, sa isi gaseasca telefonul, sa caute un numar de telefon, sa il apeleze si sa navigheze intr-un arbore telefonic.

Pentru a rezuma, chat-ul live nu mai este optional in serviciul pentru clienti, deoarece a evoluat mai mult decat intr-o simpla conversatie de chat; acum este varful sulitei in conversatiile cu clientii.

Aceasta solutie economiseste timp atat clientilor, cat si agentilor si creeaza experiente mai bune ale clientilor prin raspunsuri si informatii imbunatatite. Comunicarea va continua sa evolueze, inclusiv chat-urile din ce in ce mai sofisticate , iar companiile trebuie sa faca chat-ul live o parte din solutia de servicii pentru clienti astazi inainte de a cadea si mai mult in spatele concurentei lor.

Facebook Comments