Motive pentru a crea un site web

Motive pentru a crea un site web

De ce sa creati un site web? Intrebarea poate parea banala, deoarece toata lumea crede ca stie si cunoaste avantajele de a creare site web . Dar este asa? Cine are nevoie de un site web? Pentru o companie, cu siguranta, in acest fel poate fi gasita de persoanele care ii cauta numele online. Si are posibilitatea de a comunica toate informatiile prin intermediul unei surse oficiale?

Nu, nu puteti folosi Facebook ca site web: trebuie sa aveti un domeniu pentru a primi clienti. Acelasi lucru este valabil si pentru un freelancer care trebuie gasit, dar acestea nu sunt singurele persoane care au nevoie de o astfel de munca. Exista, de asemenea, asociatii, organizatii non-profit, angajati care se ocupa de propria identitate.

Fiti gasit de cei care va cauta pe web

Acesta este primul motiv pentru care trebuie sa ne adresam celor care intreaba de ce sa cream un site web: pentru a ne asigura ca oamenii care va cauta numele privat sau corporativ gasesc o sursa oficiala. Adica, un loc virtual cu informatii clare despre cine sunteti, unde va aflati si ce oferiti. Oamenii cauta brandul tau pe Google? Il gasesc?

Exista o probabilitate foarte mare (nu ma refer la certitudine pentru ca pot exista cazuri singulare) de a avea o vizibilitate buna in serp atunci cand cumperi un domeniu cu numele tau si creezi un site de calitate. Nu este sigur ca va exista o prima pozitie, depinde si de eventualele cazuri de omonimie cu alte realitati, dar daca vreti sa dati concretete si fiabilitate acesta este primul pas: deschideti un site.

Cu un site web incepeti sa construiti autoritate

Permiteti-mi sa detaliez acest aspect. De ce sa creati un site web? Pe langa faptul ca veti fi gasit pe Google si veti obtine vizibilitate atunci cand va cauta numele, cu un site web de calitate puteti incepe munca complexa de construire a autoritatii online, care va va aduce beneficii importante. Dar trebuie sa respectati o serie de reguli pentru a obtine cele mai bune rezultate.

De exemplu, trebuie sa lasati deoparte ideea de a crea un site web gratuit, poate cu un domeniu de nivel trei. In plus, trebuie sa respectati principalii parametri pentru a asigura o experienta buna pentru utilizator, cum ar fi un design frumos si receptiv, viteza de incarcare rapida, prezenta unui certificat SSL si absenta publicitatii intruzive. Vreti sa va faceti o idee despre profesionalism? Aveti nevoie de un produs superior.

Protejati-va numele de concurenti

In momentul in care esti acolo, ti-ai dobandit pozitia pe pagina de rezultate a cautarii, poti vorbi cu o voce proprie. Autoritar. Ceea ce nu trebuie neaparat sa ignore faptul ca site-ul web este absent: un concurent poate, de asemenea, sa cumpere domeniul si sa il tina nemiscat, blocat, imobilizat. Aceasta inseamna ca nu il puteti utiliza pentru afacere.

Poate ca nu sunteti interesat astazi, dar ce veti face cand va veni momentul in care veti avea nevoie de acel domeniu? Pe cine veti intreba, pe concurent? Poate ca poate face o redirectionare catre site-ul sau sau poate crea un portal pentru a-i incurca pe cei care va cauta marca. Alternativele sunt multe si nu intotdeauna usor de abordat.

Alegerea corecta a culorilor pentru site

Asociatiile cu culoarea sunt definite, in parte, de Faber Birren (autorul Psihologiei culorii si Terapia culorii ) de simturile, limbajul, obiectele (sau formele) si caracteristicile personalitatii noastre. culoarea transmite stari de spirit care se ataseaza de sentimentele umane si de machiajul nostru psihic intr-un mod aproape automat. Aceasta sectiune prezinta rezultatele asociatiilor de culori si modul in care acestea se compara cu alte studii publicate.

In asociere cu atingerea, culorile apar calde, reci, uscate si umede (pentru a numi cateva). Birren afirma ca aceasta reactie este inerenta structurii psihologice a majoritatii oamenilor si ca poate se bazeaza pe asocierea elementelor pamantesti precum soarele, focul, apa, cerul si chiar deserturile ( Psihologia culorilor si Terapia culorilor, 168 ).

Cercetarile lui Birren au castigat sprijin pentru asocierile cu culorile „calde” in 1940 de catre Buletinul Societatii Americane de Fizica. SM Newhall, un cercetator (si autor) a efectuat un studiu in care a folosit 50 de mostre de culoare pentru a solicita raspunsuri de la 297 de observatori pentru a afla ce culori reprezentau cel mai bine cald si rece.

Newhall a declarat in descoperirile sale ca „cele mai „calde” judecati arata un mod minor in violet… dar un mod izbitor de major in regiunea rosu-portocalie. Cele mai „misto” judecati nu prezinta un astfel de mod marcat, dar variaza neregulat de la galben la verde si albastru pana la violet.” ( Psihologia culorii si terapia culorilor, 168)

Birren a raspuns acestui studiu scriind: „Cu alte cuvinte, o culoare precum rosu-portocaliu este perceputa ca o „calda” incontestabila de catre majoritatea persoanelor. Si se arata o latitudine mai mare fata de nuantele „reci”, deoarece verdele poate exprima calitate pentru unii, albastru pentru altii si violet pentru altii.”

Mai tarziu, Birren afirma ca, deoarece rosul va stimula sistemul nervos autonom, albastrul (sau culorile cu niveluri similare de energie) va tinde sa relaxeze sistemul nervos. Astfel, motivul pentru o varietate de culori cu asocieri pentru a „race” se coreleaza cu numarul de culori dintr-un interval de energie specific (Psihologia culorii si terapia culorilor, 169 ).